RSS

Drumul lung incepe de unde ai obosit………

04 Iul

…am obosit.. pur si simplu am obosit.. am crezut sincer ca nu voi ajunge la o astfel de concluzie atat de repede dar am obosit.. am oferit in orice situatie de prezumtia de nevinovatie dar ajungi intr-un punct in care te intrebi oare cat poti sa mai intelegi.. cand te chinui foarte mult sa obtii ceva vei observa ca atunci cand, chiar obtii acel lucru tu nu mai esti multumit.. practic toata aceasta lupta, tot acel efort pentru a ajunge acolo, pentru a obtine ce iti doresti te stoarce de puteri si iti dai seama ca poate ai sacrificat prea multa energie pentru ceva atat de simplu…

Am avut incredere intotdeauna in oamenii din jurul meu si numai eu stiu cat de mult m-am inselat in privinta multora.. am incercat de multe ori asemenea unui strigat de ajutor sa ii trag de maneca pe cei din jurul meu, sa incerc sa ii fac sa vada ca la un moment dat atentia trebuie un pic indreptata si asupra mea.. dar acum stiu ca am obosit… am crezut prea mult si atunci cand cazi de sus doare mult mai tare..

In principiu in viata te zbati si incerci sa reusesti singur… iti doresti sa iti fie mai bine sa fie totul mult mai usor dar timpurile s-au schimbat…. am devenit corporatisti, am devenit mereu ocupati, aglomerati, stresati si parca nu mai gasim timp pentru nimic.. imi e dor de anii in care primeai un telefon si in cateva minute erai alaturi de oameni dragi la un suc sau o plimbare, imi e dor de noptile in care dadeai cateva telefoane si imediat strangeai o gasca pentru a merge la munte si la mare…..nu mai vreau sa imi traiesc viata prin facebook, refuz sa mai imi dau check-inuri si cand ma duc la buda, am obosit sa mai ies in oras si toti cei de la masa sa fie pe net, pe facebook, sa butoneze in continuu telefonu…refuz sa cred ca am epuizat toate subiectele de discutie, refuz sa cred ca nu ne putem face 5 minute timp pentru a da un telefon, refuz sa cred ca desi traim in secolul vitezei nu putem sa ne oprim putin la marginea drumului pentru a ne trage sufletul un pic….

Cu trecerea timpului am invatat ca nu trebuie nicioadata sa ai asteptari mai mari decat ceea ce insusi tu oferi dar din pacate am obosit si ma cuprinde din ce in ce mai intens acea stare de a spune ca nu ma mai intereseaza…. dau delete la tot si o iau linistit pe drumul meu…

 
 

Un răspuns la „Drumul lung incepe de unde ai obosit………

  1. Georgiana Cobzaru

    4 Iulie 2012 at 08:50


    He he, mai Cristian, iti mai lipseste si sa fi imigrant, singurel prin lumea asta nebuna…doar un numar intr-o statistica…atunci sa vezi ca tot timpul se poate si mai rau!
    Dar, atentie, faptul ca suntem constienti ca nu ne mai oprim „to smell the flowers” e deja un pas inainte, crede-ma ca nu esti singur, suntem multi cei care gandim la fel, dar din pacate uneori ne aflam la distanta, si putem doar cu gandul sa fim alaturi unii de altii…Parerea mea este ca tot ce descrii tu mai sus este parte din curentul filozofic actual numit „Individualism”, strans legat de „Consumism”, „Tehnologizare” etc. Cum il combatem? Hai sa ne gandim serios la chestia asta, ma intereseaza sa aud idei, si nu am cu cine (deh, lumea de pe Fb e prea ocupata 🙂

     

Lasă un răspuns

 
