RSS

Intrebari fara raspuns

11 Iul

Maninci un sac de sare cu un om si tot nu il cunosti spune un vechi proverb….asa am plecat cu gandu sa astern aceste randuri.. mi se intampla destul de des sa mi se spuna ca lumea din jurul meu ma cunoaste destul de bine ca sa nu spunem foarte bine dar oare chiar asa este.. ma intreb uneori cine ma cunoaste cu adevarat.. pana sa ne grabim sa ridicam mainile sa ne gandim foarte bine.. tragem aer in piept si ne mai gandim odata.. cine ma cunoaste cu adevarat bine, cine poate sa spuna tare si raspicat ca ma cunoaste bine???

Sunt convins ca voi auzi cativa de DA, eu te cunosc dar ma grabesc sa daram acest mit.. si il voi darama strict cu argumente cat mai plauzibile.. bun sa admitem ca cineva ma cunoaste bine.. incepem prin a intreba logic ce anume cunoaste despre mine.. ce anume cunoaste in afara de informatiile de baza pe care le putem afla destul de usor.. ce mai stim noi in afara de pregatire, scoli urmate, joburi, zile importante si cateva cuvinte despre anumite pasiuni.. stie cineva care este culoarea mea preferata?? stie cineva care este filmul meu preferat?? nu, nu este o discutie gen ce scriem in oracol.. sunt simple intrebari pentru a ne face o imagine cat mai aprope de adevar despre cineva.. stie cineva ce imi doresc de la viata, ce imi doresc sa realizez in viata… stie cineva care anotimp este preferatul meu, stie cineva ce fel de mancare il ador…stie cineva de cate sacrificii am facut pentru a ajunge in punctul actual?? stie cineva vreun secret bine ascuns despre mine?? stie cineva ceva cat se poate de intim decat lucruri generale??

Sa continuam chestionarul si sa intrebam daca cineva are vreo idee cat de mica, despre istoricul de sanatate al subsemnatului?? stie cineva ce imi place cu adevarat sa fac?? stie cineva ce am facut in ultimii 4 ani, daca am realizat ce mi-am propus, daca am fost fericit sau implinit daca regret ceva??

Poate par intrebari cat se poate de banale dar raspunzand la ele putem construi ceva… asemenea ridicarii unei case trebuie sa avem o temelie sanatoasa si rezistenta peste care sa asezam cu grija caramida cu caramida.. si numai dupa multa munca si alegeri bine facute putem realiza ceva ce o sa reziste in timp….mi-ar face placere sa primesc un chestionar care sa se apropie cat mai mult de adevar dar sincer nu cred ca sansele de promovabilitate depasesc 40%.. eu sunt ca bac-ul.. sigur vinovatii sunt in multe nivele, o mare parte de vina este si a autorului dar mai e ceva.. nici nu sunt un subiect interesant care sa merita osteneala.. trecem peste dar macar sa acceptam unanim ceva.. cand mai aud data viitoare te cunosc destul de bine o sa intreb…………..Esti sigur ca asa este?? esti convins de acest raspuns?? 100% raspuns final??………daca este Da te felicit ai castigat o persoana draga daca nu insa, imi dau eu seama ca cercul prieteniilor adevarati este uneori atat de restrans… incat te sufoca si dezamageste in acelasi timp..

 

Lasă un răspuns

 
