RSS

Uneori acum e deja prea tarziu…

12 Iul

…merg pe strazi privind usor pe geam, un oras aproape adormit, cu lumini undeva in departare.. merg, merg incet si din cand in cand privesc usor in spate.. mergi si simti ca ar trebui sa inaintezi si ceva vrea sa te traga inapoi asa cum a mai facut-o de fiecare data pana acum.. si mereu iti spui, sa mai incerc odata, numai de data asta si dupa gata.. si descoperi ca te mai pacalesti odata, ca cedand parca oferi sansa oameniilor de langa tine sa iti mai calce inca odata sentimentele si ceea ce ai in suflet in picioare.. incerci de fiecare data sa lasi de la tine si ajungi in punctul in care nu mai poti sa mai lasi.. nu mai am de unde sa mai las…

Banii si puterea.. banii si functia.. banii si importanta oferita oameniilor reprezinta cele mai periculoase combinatii.. se spune in popor ca banii ajung sa schimbe un om si din pacate istoria vine sa intareasca acest lucru.. da banii au acest efect de tip bomerang asupra oameniilor slabi, oameniilor care se lasa condusi de catre banii.. toata lumea isi doreste sa traiasca mai bine, este absolut uman sa iti doresti ceva mai mult dar depinde intotdeauna cum ajungem in acele varfuri, cum ajungem sa obtinem toata acea bunastare.. de cele mai multe ori ajungem sa calcam peste principii, peste prieteni, peste tot ce conteaza.. ajungem sa devenim propriul sclav al functiei pe care o ocupam, de cele mai multe ori interpretam un rol slab care nu face altceva decat sa ne compromita ca om, ca individ….

De multe ori incerc sa iau cu lamaie ca sa imi treaca:), sa gasesc o explicatie logica dar stiu ca in fond fiecare alege sa fie asa cum isi doreste sa fie.. mai devreme sau mai tarziu toti ne dam arama pe fata, o masca o porti, o cresti, o cultivi dar pana la urma cade si important este ce se afla in spatele acelei masti….merg privind in fata, merg privind catre ce poate fii pentru ca in trecut nu gasesc nimic care sa ma faca sa ma opresc din drum… imi doresc uneori sa fii invatat ceva din vorbele unei persoane dragi care imi spunea de atatea ori.. nu te mai increde in omul care este in fata ta, dar care nu stie nimic despre tine, nu te mai increde in persoanele din jurul tau decat dupa ce iti vor demonstra ca ar fii tot timpul langa tine….

………imi doresc sa maninc o prajitura in momentul in care o vad in galantar si imi este pofta, imi doresc sa imi sting setea cand imi este sete, imi doresc sa vorbesc cu tine cand ma simt singur si am nevoie de vocea ta, imi doresc sa ma imbratisezi in primul rand cand imi este greu nu atunci cand totul este bine si frumos…uneori o privire, o atingere iti pot spune mult mai multe despre omul de langa tine decat un milion de cuvinte goale……….

 
 

Un răspuns la „Uneori acum e deja prea tarziu…

  1. me

    12 Iulie 2012 at 20:38

    nice. dar inaintez si inapoi se scriu cu un singur n…

     

Lasă un răspuns

 
