RSS

Bunul simt

13 Iul

Daca bunul simt s-ar putea cumpara probabil ca am stii sa nu ne mai ingramadim la o coada, probabil ca am putea astepta in liniste cand tinem in mana un bon de ordine, daca bunul simt l-am dobandi  in cei 7 ani in care te bucurii de educatia primita din partea parintiilor probabil ca am stii ce sa spunem si cand sa spunem, probabil ca am sti sa ii respectam pe cei care ne sunt dascali, sefi persoane de la care avem ceva de invatat.. daca bunul simt ar face parte din bagajul nostru cu educatie probabil ca nu am mai umple internetul cu poze care mai de care mai explicite, probabil ca am avea ceva mai multa minte si nu ne-am mai arata fiecare particica din corp in fata unor necunoscuti, daca bunul simt ar fii o stare de fapt si nu o sintagma probabil ca as vedea in jurul mei oameni care se bucura de varsta pe care o au fara sa mai incerce sa ascunda inocenta caracteristica fiecarei etape din viata, daca bunul simt ar fi mult mai prezent in jurul nostru probabil ca as primi raspuns la telefon atunci cand apelez o cunostiinta, daca bunul simt ar depasi nesimtirea probabil ca nu m-as mai lovi in fiecare zi de atata prostie, indiferenta, fatarnicie, ipocrizie si o falsa impresie generala foarte buna in unele situatii.

Daca bunul simt s-ar cultiva, nu pe culturi ci in casa fiecaruia din noi, probabil ca as vedea si altceva la televizor decat subiecte de 2 lei, cancan de mahala, oameni limitati intelectual si persoane cu caracter zero..

Daca m-as intalni cu pestisorul de aur mi-as dori ca ceva in lume sa se poata schimba…sa pot auzi dinparte celorlalti imi pare rau, cu ce pot sa te ajut, voi incerca sa fiu langa tine cand vei avea nevoie de un sprijin….

Au mai trecut cateva clipe si alarma ceasului tragea de mine sa ma dau jos din pat… a fost un vis, dar un vis frumos, o utopie pentru Romania

 
 

Etichete:

2 răspunsuri la „Bunul simt

  1. bucatarascristian

    5 Noiembrie 2013 at 15:15

    Ca sa lamurim din capul locului nu am nici un fel de legatura cu D-na Andronescu, ministru parlamentar etc…eu mi-am ales drumul in viata dupa cum am simtit nu a fost nimic impus sau bazat pe pile.. stiu foarte bine situatia atat din tara cat si de peste granita asa ca putem discuta oricand pe acest subiect

     
  2. a

    5 Noiembrie 2013 at 14:39

    Ma intreb daca numele este conectat cu un oarecare ministru de invatamant specializat chiar in Chimie si daca toata cariera v-ati ales-o prin prisma aceasta; tinand cont ca numai acceptarea la doctorat este o intreaga lupta bazata pe relatii, a termina doctoratul pe merit in Romania este un lucru mare…stiu ca mai exista si oameni mari (sufleteste si profesional) care accepta studenti la doctorat pe merit, dar sunt putini (eu am avut norocul dar dupa ani pierduti in respingeri si perseverenta, ca apoi sa renunt pentru un doctorat afara unde am fost acceptata mult mai usor ca acasa); stati linistit si afara sunt recomandari dar nu pile….nu este totul roz dar sunt conditii, mult mai multa munca iar oamenii sunt diferiti, nu-i intereseaza viata privata iar invidia si probleme intre colegi nu am intalnit…pentru ca nimeni nu are timp de asta. Cineva imi tot repeta mai mereu in Romania: pentru ce faci doctoratul? Daca nu ai relatii sa urci intr-un post de conducere e doar o piedica fiind considerat supracalificat. Lupta acasa e de 10 ori mai grea….aici lupta asta se da pentru rezultate.
    Dar oricat de sus am urca ne sta bine modestia si corectitudinea.

     

Lasă un răspuns

 
