RSS

……………………

14 Iul

….am inteles tarziu ca eu eram cel ce gresea, am inteles tarziu ca eu eram cel ce continua sa faca lucrurile exact cum nu trebuie, am inteles intr-un tarziu ca adresam intrebarile gresite, am inteles tarziu ca bateam la usa oameniilor ce nu sunt dispusi sa deschida acea usa, am inteles tarziu ca ma purtam copilareste, am inteles tarziu ca incercam degeaba sa gasesc raspunsuri la probleme ce erau deja trecute, am inteles tarziu ca am judecat gresit, am inteles tarziu ca am acuzat degeaba, am inteles tarziu ca am invinovatit inainte de a cauta propria vina, am inteles tarziu ca uneori e momentul sa spui stop si sa mergi mai departe, am inteles tarziu ca e prea mult sa ai asteptari din partea celor de langa tine, am inteles tarziu ca vorbele sunt doar simple vorbe, am inteles tarziu ca un prieten iti poate zambi astazi si te poate dezamagi maine, am inteles tarziu ca distanta nu poate fii substituita de un telefon sau un mail, am inteles tarziu ca ce simti nu poate fi inteles de catre cei cu care vorbesti, am inteles intr-un tarziu ca e gresit sa te deschizi, sa te expui, am inteles tarziu ca e gresit sa astepti sa auzi ceea ce tu iti doresti, am inteles tarziu ca uneori chiar si cea mai copioasa masa e fara gust daca vine mult prea tarziu, am inteles tarziu ca atunci cand castigi ceva dupa o batalie lunga nu mai are nici un sens, am inteles prea tarziu cat de mult conteaza un moment in viata, am inteles prea tarziu ca acum e mai important decat maine, am inteles tarziu ca eu sunt eu asa cum sunt eu, cu bune si cu rele, am inteles prea tarziu ca fiind cum vrea lumea sa te vada iti pierzi acel ceva propriu tie…

Am inteles tarziu ca uneori e prea tarziu si ca insusi tarziu e mult prea tarziu…………….

 

Lasă un răspuns

 
