RSS

Ce doare cu adevarat?

20 Iul

.. te vad timid de la distanta…pari distanta acum, pari relaxata ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.. imi doresc sa ma apropii de tine, sa te intreb de ce, sa te intreb cu ce am gresit, sa gasesc o alinare din partea ta, sa simt cum mana ta incearca sa imi cuprinda trupul ce sta ratacit in bataia vantului.. dar privesc de la departare, privesc cum tu mergi mai departe linistita, cum zambesti fara sa mai stii ce se intampla in sufletul meu, fara sa mai vrei macar sa iti amintesti de serile in care ne plimbam tinandu-ne de mana, de noptile in care adormeai in bratele mele, de diminetile in care ne trezeam si serveam impreuna micul dejun.. simt cum picioarele mele se inmoaie mai ceva ca o inghetata in bataia soarelui dar incerc sa ma tin tare, sa trec peste, sa pot spune raspicat intr-o dimineata GATA, de acum nu mai imi pasa.. nu pot sa te urasc pentru ca te-am iubit prea mult, nu pot sa ignor tot ce a fost intre noi dar nici nu pot sa uit cum s-a incheiat totul, cum ai aparut in fata mea si parca stergand totul cu buretele mi-ai spus adio…te-ai intors si ai plecat si acum pot sa iti spun tare si raspicat ca si eu am dreptul la o viata frumoasa si eu am dreptul sa fiu abonat la fericire.. inceteaza sa mai imi arati falsa compasiune, inceteaza sa ma privesti ca si cum nu as putea sa intalnesc fericirea.. inca stau in picioare si te vad cum te intorci.. te apropii incet de mine, zambesti ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat rau intre noi.. ma privesti cald si ma intrebi ce fac, daca sunt bine… incerc sa zambesc si sa par ok, incerc sa mai caut in mine acel dram de mandrie care sa ma faca sa iti spun ca sunt ok, ca voi continua sa fiu bine, ca totul nu se termina cu tine….acum eu am puterea sa trec mai departe, sa ma rup de trecut si sa merg mai departe…

Cati dintre noi oare nu am trecut prin asa ceva???

 

Lasă un răspuns

 
