RSS

De ce sa ne dorim sa devenim pitzi

23 Iul

De ce sa devenim pitzi?? am fost fascinat de foarte multe ori care este acel click ce te poate face sa devii cu buna stiinta superficiala, care este rationamentul dupa care cu buna stiinta sa iti doresti sa arati ieftin, sa arati ca esti limitata din punct de vedere intelectual.. de ce sa te chinui mereu sa fii ca scoasa dintr-o cutie pentru papusi barbie, de ce sa te uiti pe geamul masinii pe care o conduci si sa iti tuguiesti buzele aparent fara nici un motiv.. de ce oare sa investesti intr–o imagine, intr-un produs care are un timp de viata limitat si care la un moment dat o sa fie o marfa expirata.. de ce sa crezi ca asta e singura cale pe care o poti urma… ma intreb cand te-ai uitat ultima oara la pozele cu parintii tai, cu bunicii tai si ma intreb ce ai vazut in acele poze.. ma intreb daca ai vazut oameni normali sau ai vazut ceea ce esti tu acum.. nu am inteles niciodata de ce alegi sa fii doar un accesoriu temporar pentru omul de langa tine, nu am inteles de ce azi te vad cu unul iar peste o saptamana la bratul altui barbat si te vad si mandra de acest lucru.. nu am inteles niciodata de ce accepti sa fi jignita si sa ti se vorbeasca cu FA, nu am inteles de ce toate propozitiile tale atunci cand te intalnesti cu prietenele tale incep cu fata…

M-am gandit ce vei face peste 10 ani.. chiar crezi cu adevarat ca tu impreuna cu toate colegele tale vei fi realizata parcurgand atat de usor anumite etape ale vietii sau vei veni la mine incercand sa pari fata pe care mi-am dorit sa o am langa mine..ma intreb uneori de ce sa accept o astfel de situatie… de ce sa ma simt inselat.. e ca si cum as cumpara un televizor frumos.. mi s-ar spune ca are o gramada de functii dar cand as ajunge acasa as descoperi ca 80% din functii nu imi sunt folositoare.. as descoperi ca anumite lucruri chiar sunt inutile si ca ce conteaza cu adevarat tu nu ai.. si nu ai cum sa dobandesti peste noapte acele lucruri.. din pacate cea ce conteaza cu adevarat, ceea ce te poate face sa fi o femeie cu adevarat tine de cu totul alte lucruri.. nu se cumpara de la raionul unde iti incerci lipstick-ul… am invatat sa apreciez cu totul si cu totul alte lucruri la o femeie decat numai ceea ce vrea ea sa arate….pana la urma e trist ca te stiam o fata normala si acum esti o copie falsa a ceva la fel de fals…

 
 

Etichete:

Un răspuns la „De ce sa ne dorim sa devenim pitzi

  1. AlexAmelie

    23 Iulie 2012 at 18:15

    bla

     

Lasă un răspuns

 
