RSS

Handmade

30 Iul

ImagineCand faci ceva cu pasiune, cu placere este absolut imposibil ca rezultatul sa nu fie unul care sa te faca sa spui UAUUU.. am fost surprins de fiecare data sa observ rezultatul final atunci cand stiam de la bun inceput de unde s-a plecat.. cu anumite ustensile, cu tehnici diferite, cu mult talent poti transforma lucruri banale in ceva deosebit…intotdeauna mi-am dorit sa am in casa lucruri care sa spuna o poveste, sa aiba acel ceva, ceva deosebit, unicat de multe ori.. mi-a placut sa am lucruri personalizate si nu chestii de nisa care se produc cu sutele…cand inclini spre lucruri personalizate de cele mai multe ori vei stii ca deti o chestie unicat pentru ca de fiecare data nu vei reusi sa creezi de doua ori acelasi lucru identic 100%.. exista intotdeauna acea doza de eroare umana care isi pune amprenta asupra produsului final…

Daca aveti putina rabdare veti descoperi lucruri dintre cele mai banale cu acea semnatura persoanala, chestii care reusesc sa schimbe atmosfera comerciala din propriile noastre casute:)

http://facutedemine.wordpress.com/

Imagine

 
 

Un răspuns la „Handmade

  1. Anistir

    30 Iulie 2012 at 12:57

    multumesc 🙂

     

Lasă un răspuns

 
