RSS

Ce se vinde

01 Aug

Opresc la semafor.. instant in geam imi ciocane un cersetor.. la prima vedere nu pare a avea vreun handicap..imi cere cativa bani pentru mancare.. intr-o secunda de proasta inspiratie il intreb de ce nu merge la munca pentru a castiga bani.. incepe sa bolboroseasca cuvinte fara sens, imi arunca vorbe grele si devine destul de irascibil..incerc sa ii explic ca eu unul muncesc pentru banii mei si ca atunci cand stiu cat de greu ii fac nu imi vine atat de usor sa ii dau catre persoane care ar putea foarte bine sa mearga la munca.. se uita la mine si incepe sa rada.. imi spune ca el daca vrea castiga intr-o zi cat mine intr-o saptamana.. ma uit cum imi rade sfidator si se face verde.. ridic geamul si merg mai departe..  ma gandesc ca intotdeauna am incercat sa fac cate ceva, ma gandesc ca am fost invatat ca nu este o rusine sa muncesti, nu este un lucru rau sa te lupti sa iti castigi banutul tau pentru ca in fond daca poti face acest lucru de ce sa astepti sa primesti un ajutor usor.. ma gandesc ca la viata mea am incercat sa fac diverse lucruri.. in primul rand am incercat sa investesc in educatie.. apoi am facut cativa ani de teatru, am muncit ca gradinar, am lucrat in campanii, am incercat sa fac cam orice din care se puteau obtine bani si din acest motiv nu pot intelege de ce fugim atat de mult de munca….da poate ca persona respectiva avea dreptate.. poate ca poate castiga intr-o singura zi cat altii timp de o saptmana dar eu stiu ca am muncit pentru a avea ce am astazi.. am fost si ajutat in multe momente dar am incercat sa nu stau tot timpul cu mana intaina..

Zilele trecute ma uitam pe net fara un scop anume si gasesc un articol, un filmulet

http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/asistenta-varciu-show-xxx-dans-murdar-plaja-sex-intim-229851.html

Mi-am dat seama ca in fond asta se vinde.. ca asta e calea, ca asa poti ajunge cineva in tara asta de doi lei, ca in fond asta se cauta, se promoveaza.. nu mai conteaza nimic altceva.. ma intreb un singur lucru.. cati dintre noi cei care vedem acest filmulet ne putem gandi la alteceva in afara de sex.. cati dintre barbati privesc femeia pentru ceea ce este ea nu pentru ce poate oferi in pat.. nu mai stim sa apreciem lucrurile simple,, vrem numai accesorii langa noi, lucruri false care nu sunt de durata, lucruri care de multe ori pe langa faptul ca sunt vulgare sunt si ieftine.. Oare aceasta sa fie calea??

 

Lasă un răspuns

 
