RSS

Alexandra Usurelu – TU

02 Aug

.. mergem mereu parca fara sa vedem ce se intampla cu adevarat in jurul nostru.. mergem urmarind doar propriul tel si uitam ca fericirea noastra nu sta numai in bunastarea noastra ci sta in fericirea celor din jurul nostru.. uneori ramanem surprinsi ca exista persoane de calitate, ca exista oameni care sunt dispusi sa se opreasca in loc pentru cateva clipe pentru a vorbi putin, pentru a zambi si atunci nu stii cum sa reactionezi.. primul impuls e sa fi surprins, incerci sa intelegi ce l-a facut pe acel om sa se opreasca din drumul propriu si sa vorbeasca cateva clipe cu tine si iti dai seama ca ne socheaza normalitatea.. ne dam seama ca traim intr-o tara atat de anormala incat normalul a devenit anormal in propria conceptie… am descoperit o melodie acum ceva timp.. TU interpretata de  Alexandra Usurelu.. un artist cu un nume parca predestinat pentru ca impresia generala este a unui interpret care nu se chinuie in ceea ce face.. pentru Alexandra a canta chiar este un lucru usor si este imposibil sa nu te miste ceva in timp ce asculti vocea Alexandrei.. recunosc am avut pielea de gaina prima oara cand am ascultat aceasta melodie… brusc s-au creat zeci de legaturi cu ceea ce am trait, prin ce experiente am trecut si mi-am dat seama ca orice melodie care prinde, care iti spune ceva se intampla pentru ca noi ne regasim in acele versuri…de ce au prins melodiile lui Adele, de ce albumul a fost atat de popular si vandut? Pentru ca fiecare din noi se regaseste in acele melodii.. nu sunt melodii care sa rupa cluburile ci reprezinta melodii speciale, cantece pe care poti sa le asculti cu placere si peste 10 ani..

Si am ramas suprins cand am reusit sa vorbesc cu artistul Alexandra Usurelu…am ramas surprins pentru ca in ochii nostri acesti oameni sunt undeva acolo sus incat uitam esentialul.. dincolo de tot ce tine de scena, de faima acesti artisti sunt oameni.. succesul faima te schimba atata timp cat permiti sa te schimbi.. o vorba din popor spune ca cel mai rau lucru este sa dai putere si bani omului slab…

Intr-o zi in care m-am lovit de sfidarea functionarului public, intr-o zi in care am avut nervii mai mult decat intinsi la maxim am ales sa ma relaxez ascultand o voce sublima.. multumesc Alexandra…

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
