RSS

Chicken a la moi

14 Aug

ImagineZilele trecute mergand asa agale prin oras ma loveste la un moment dat un miros de pui.. genul de miros caruia cu greu ii rezisti.. imi adun gandurile si ridic ochii.. citesc mare scris KFC.. hmm fast food reprezinta in mare junk food asa ca rezist tentatiei de a calca pragul renumitului fast food si ma indrept spre casa.. imi si imaginez condimentele pe care o sa le folosesc in ce fel o sa il prepar..

Ajungand acasa iau doua bucati mari de piept de pui pe care il spal cu grija si il tai in bucati destul de mici.. separat amestec condimentele.. o lingurita de sare, o lingurita de paprika iute, o lingurita de cimbru, o lingurita de piper proaspat macinat, o lingurita de praf de usturoi..putin oregano…. amestec toate aceste condimente cu o cantitate de ulei… peste bucatile de pui storc zeama de la o portocala dupa care adaug uleiul impreuna cu amestecul de condimente… eu am lasat peste noapte intregul amestec pentru ca aromele sa patrunda in carne..puteti lasa insa si cateva ore..

Apoi am amestecat 2 oua cu 100 ml lapte si faina cat cuprinde pentru a forma un amestec de consistenta compozitiei pentru clatite… intr-o farfurie am luat o punga de fulgi de porumb pe care i-am maruntit cu ajutorul unui sucitor..

Bucatile de pui le trecem odata prin amestecul de ou, lapte si faina si apoi prin fulgii de porumb dupa care le prajim in baie de ulei. Dupa ce le-am prajit pe ambele parti le scoatem pe un prosop de hartie pentru a absorbi surplusul de ulei.

Se pot servi cu cartofi la cuptor, piure sau simple cu diferite sosuri. O varianta la indemana oricui pentru fast food..

Pofta buna!!!!!!!!!!!!!!

Imagine

 
 

Etichete: , ,

Un răspuns la „Chicken a la moi

  1. Anistir

    14 August 2012 at 11:05

    si cu un sos usurel de iaurt cu usturoi …mhhh.. delicios!! 🙂 bravo!

     

Lasă un răspuns

 
