RSS

Romania asa cum este ea

22 Aug

Daca despre America se spune ca este tara tuturor posibilitatilor cu siguranta despre tara noastra se poate spune ca este minunata prin kitch-ul de care dovada si prin faptul ca locuitorii ei se descurca in orice situatie..ma surprinde cum reusim sa ne descurcam in orice situatie dar fara a urma cale dreapta, corecta si logica pana la urma…ma uit in jur si vad cum achizitionam de toate de la porbagaj.. tigarile se vand la porbagaj, hainele se vand la porbagaj, parfumurile se vand la porbagaj am ajuns sa cumparam totul in astfel de conditii.. in toata aceasta situatie statul are de pierdut si implicit noi chiar daca refuzam sa credem ca aceste lucruri nu ne afecteaza… noi inclinam spre aceasta cale pentru ca nu avem putere de cumparare si cautam variante mai avantajoase/ieftine statul este pagubit prn simplu fapt ca nu colecteaza taxele si uite asa la buget nu gasim decat gauri in loc sa avem un sac plin… legumele se vand la colt de strada in conditii insalubre… parcarile sunt pazite cu grija de catre „baietii destepti” si din toata combinatia asta ne pacalim singuri ca vom castiga ceva fiecare dar de fapt pierdem noi pentru ca cei destepti fac averi si noi ramanem prinsi intr-o societate ce nu mai are nici un fel de principiu, ca suntem nevoiti sa ne crestem copii intr-un mediu total nepotrivit..ciudat este ca nimeni nu face nimic pentru a schimba aceasta situatie.. eu unul m-am saturat.. m-am saturat sa vad cum aceste capuse cresc pe spatele nostru, mi-as dori sa vad ca lucrurile merg corect in directia care trebuie, mi-as dori sa vad ca se schimba ceva.. mi-as dori sa maninc painea noastra facuta din graul nostru si nu cel plimbat prin facturi (exportat-importat dar doar in acte ca el de fapt nu se clinteste din loc), mi-as dori sa mananc legumele noastre nu cele importate din te miri ce tari, imi doresc sa pot parca in locuri amenajate si sa stiu ca banii  mai ajung unde trebuie, ca sunt folositi cum trebuie, imi doresc sa merg intr-o piata civilizata.. imi doresc sa adorm si sa ma trezesc intr-un mediu care NU duhneste atat de puternic de izul asta romanesc………..

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
