RSS

Sunt mic……….

28 Aug

Sunt mic, mic, prea mic dar nu e nimic, maine e un nou inceput oricat de greu ar parea lumea e a mea….uneori te simti mic de tot si iti doresti sa fie cineva alaturi de tine sa simti ca nu esti atat de singur si ca poti trece mai usor peste momentele dificile.. o vorba buna, o imbratisare, o atingere sa stii ca sub ploaia grea ce cade nu esti singur, sa simti ca poti lupta alaturi de o persoana draga si ca orice lucru facut alaturi de cineva pare mult mai simplu…mi-as dori ca noi toti sa reusim sa stam in picioare indiferent daca vantul bate puternic din fata, sa reusim sa nu fim pusi la pamant asemenea unei trestii, sa reusim sa luptam pentru cea ce avem de spus si in ce credem.. pana la urma orice lupta este castigata de catre cel ce isi doreste mai mult, care crede mai mult in puterile lui si care in final nu renunta o clipa la gandul ca poate castiga…mi-am luat la castane in ultimele zile  de la un moment dat iti vine sa spui STOP dar asta nu ma face sa renunt, nu ma face sa las capul plecat sau sa ma dau la o parte pentru ca imi amintesc cea ce imi spunea cineva atunci cand imi era greu sau eram descumpanit de ceea ce spuneau cei din jurul meu…NU LASA PE NIMENI,NICIODATA, INDIFERENT CINE E ACEA PERSOANA, FIE CA ITI ESTE FOARTE APROPIAT SAU DOAR UN PRIETEN, SA ITI SPUNA VREODATA CA NU POTI FACE CEVA……..pana nu incerc nu ma dau batut si poate ca asta e cheia pana la urma sa continui drumul.. sa nu te dai batut……..

 

Lasă un răspuns

 
