RSS

Ce am trait si ce traiesc

29 Aug

Am crescut intr-o perioada in care daca mingea se spargea intr-un loc incercam cumva sa o lipim pentru ca stiam ca a doua zi ne dorim din nou sa iesim la joaca, am crescut intr-o perioada in care ne inghesuiam 10 persoane intr-o sufragerie mica pentru a vedea un film la video, am trait intr-o perioada in care mingea cu petice din piele era ceva divin si tin minte cu cata grija coseam acea minge, se facea o adevarata sedinta cine sa o coase sa nu cumva sa dea rateu, am crescut intr-o perioada in care cine mergea sus trebuia musai sa se intoarca cu o sticla de apa din care beam toti cu atata placere de parca beam cea mai fina sampanie, am crescut intr-o perioada in care pretuiam lucrurile mici, intr-o vreme in care apreciam fiecare lucru si chiar il asteptam pe Mos Gerila, ca de asa era perioada, pentru a primi o masinuta de care aveam grija, am trait intr-o vreme in care nu imi permiteam sa ma plictisesc de lucrurile pe care le aveam pentru ca erau destul de putine… am trait intr-o perioada in care am invatat sa apreciez lucrurile simple, sa ma bucur la o guma turbo.. am fost invatat sa ma bucur cand mergeam cu clasa intr-o excursie de o zi, sau cand mergeam la teatru.. am invatat sa ma bucur cand duminica aveam friptura la masa pentru ca stiam ca acele lucruri se obtin greu si cineva si-a dat cu adevarat silinta ca eu sa ma bucur de toate.

Si uite ca am putut sa supravietuiesc fara mall, fara telefon mega inteligent de 400 de euro, am invatat ca ma pot juca si in spatele blocului fara a merge cu masina la o super sala pentru a face miscare, am invatat sa fac baie pe cocioc sau in lacurile marginase fara a ma mai duce la o piscina de mega fite si am supravietuit.. am supravietuit fara internet wireless, am supravietuit mergand la mare la noi si la munte in tara asta asa banala cum o vad multi, am supravietuit avand o singura pereche de adidasi si am trait toate acestea cu zambetul pe buze pentru ca erau lucruri sincere… mi-am dat seama de ce parintii mei aveau atat de tare grija unul de celalalt si trageau in aceieasi directie chiar daca erau si momente grele.. am invatat de la ei ca in viata conteaza sa stai si sa lupti pentru ce ai pentru a fi bine si sa nu pleci la prima greutate dar cand vezi ca la tine e greu si langa tine poti sa te culci cu alte 4 femei disperate e normal ca alegi calea usoara si pleci… pleci crezand ca te duci la ceva mai bun insa in scurt timp iti dai seama ca nimic nu se castiga usor..

 

Lasă un răspuns

 
