RSS

….speranta……

27 Sep

… am coborat in adancul abis al gandurilor mele si am inceput sa deschid sertar cu sertar, sa vad lucruri prafuite, sa descopar proiecte pe care le aveam in minte de ceva vreme sa descopar chestii in care credeam si care poate in acest moment nu mai sunt valabile.. am zburat cu mintea printre momente trecute, printre clipe din prezent urmarind cu atentie o proiectie a  cea ce o sa urmeze… in cele din urma am deschis cel mai de pret sertar, spatiul in care incap toate gandurile legate de ceea ce mi-as dori de la viata in acest moment.. am gasit franturi de teama, ramasite de incredere, multa multa ceata si totusi dicolo de acest val cenusiu palpaie o luminita, un graunte care poate sclipi in orice balta de noroi… e un dram de speranta ca totul in viata are un sens, ca povestea nu se poate incheia cand vrem noi ci doar atunci cand raurile de cuvinte sec, lasand in fata un desert, un abis de intrebari si scenarii si pe masura ce parcurgem fila cu fila povestea vietii se abate, revine la cursul ei normal si descoperim ca totul putea sa fie atat de diferit doar printr-o simpla interventie.. privind retrospectiv intotdeauna poti gasi loc de mai bine dar este important sa intelegi ceva, sa accepti si sa poti face pasi inainte, sa crezi ca acel graunte de speranta poate creste asemenea unui prunc care pe masura ce zilele se scurg el creste si se transforma cu fiecare clipa scursa.. am o speranta, fiecare din noi are acea speranta in suflet trebuie doar sa privim spre ea in cele mai grele momente, trebuie sa credem ca nu poate fi numai frig si intuneric in viata noastra pentru ca dupa un anumit timp razele soarelui isi fac aparitia si de cele mai multe ori sunt cea mai impresionanta imagine.. imaginea ca oricat de greu ar fi intr-o zi tot raul se poate sfarsi… viata este grea dar de cele mai multe ori noi insine o facem si mai grea…. ne place sa traim complicat si sa negam faptul ca totul poate fi atat de simplu si uneori atat de frumos………

 
 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
