RSS

O tara fara viitor

26 Oct

O tara fara viitor.. o tara a nimanui.. o tara care nu  mai este a noastra.. o identitate pierduta.. o tara in care suntem prizonierii propriei neputinte.. o tara in care platim noi si vor plati si copiii nostri datorita ignorantei, datorita faptului ca nu ne intereseaza nimic altceva decat bunul personal.. o tara in care nimeni nu se mai intreaba de ce, cum sau pentru ce… o tara in care nu gasim o baza, nu gasim ceva pe care sa ne putem sprijini revenirea… suntem straini in propria noastra tara, ne mintim ca ne conducem singuri tara cand de fapt am ajuns simple marionete in mana celor de sus.. dar sa nu traim cu impresia ca suntem marionete in mana romaniilor ajunsi prin diverse cai in varful piramidei.. suntem marionete in mana celor carora ne-am vandut tot ce aveam mai bun incepand de la aur, petrol, pamant, industrie.. suntem in moarta clinica si respiram numai cu ajutorul aparatelor.. situatia nu este stabila ci din ce in ce mai adanca.. o societate, o economie care nu poate produce nimic pentru a se putea sustine singura, am devenit doar o taraba.. am fost bagati cu buna stiinta in faliment cu ajutorul si complicitatea celor care ar fii trebuit sa ne conduca destinele si in acest moment suntem un pacient mort… ne hranim prin indatoriri din ce in ce mai mari.. ne multumim ca ne imprumutam pentru a primi ceea ce ni se cuvine acum dar de fapt ne indatorim pe zeci de ani.. situatia o sa mearga in aceieasi directia atata timp cat cei de afara vor mai avea ce sa suga din acest pamant.. suntem piata lor de desfacere.. mi se pare cea mai tare escrocherie.. petrolul nostru este vandut lor prin diverse tehnici, rafinam acest petrol prin fabriciile existente pe teritoriul nostru apoi noi cei care ar trebui sa beneficiem de acest produs finit platim din ce in ce mai mult pentru ca conturile baietiilor destepti sa creasca si sa creasca tot mai mult.. si cu ce platim de fapt?? Cu banii imprumutati tot de la ei si pe care trebuie sa ii returnam inapoi cu o dobanda uriasa.. te ajut sa traiesti dar tu de fapt imi esti dator vandut mie si produci ceva ce tu consumi dar imi apartine in total mie.. pe pamantul nostru am ajuns sclavii propriei nepasari si a neputintei.. muncesc in curtea mea, pe pamantul meu si apoi cer voie sa maninc ceea ce eu am produs prin sudoarea mea.. numai ca platesc pentru ce eu ar fii trebuit sa obtin gratis.. este corect?? Este veche poveste prin care s-au creat imperii si averi…. Este un embargou mascat.. practic nu ni se mai inchid granitele dar ani de zile cei de sus ne-au vandut fara sa le pese o secunda si acum si in viitorul apropiat vom fi simple albine care aduna si aduna pentru o singura regina.. nu conteaza ca vom muri in saracie, nu conteaza nimic din ce se o sa se intample pentru ca practic sunt o tara fara viitor….  Ne-am pierdut identitatea, ne-am pierdut mandria de a spune ca suntem romani, ne-am pierdut speranta, ne-am pierdut spiritul, o sa ne pierdem si granitele prin viitoarea renuntare la judete pentru regiuni.. ne-am pierdut un viitor pentru ca o anumita clasa sa traiasca bine.. pana la urma cum a spus un celebru personaj.. nu am spus sa traim bine ci v-am urat sa traiti bine.. este doar o nuanta dar care poate face diferenta dintre moarte clinica sau supravietuire……….

 
 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
