RSS

imi este dor.. pur si simplu

02 Noi

.. imi este dor de soare, imi este dor de liniste, imi este dor sa zambesc, imi este dor de stabilitate, imi este dor de toate lucrurile bune care se intamplau, imi este dor de clipele cand nimic nu conta in jur, imi este dor iubire, imi este dor de toate aceste lucruri si de fapt imi dau seama ca imi este dor…. de mine.. imi este dor sa trag aer in piept si sa simt ca pot lupta pentru orice, imi este dor sa ma scutur si sa alung bruma ce imi macina oasele si sa fac din nou ceva ce ma face sa zambesc, imi este dor sa ma plimb, imi este dor sa privesc lumea din jurul meu si sa simt linistea din sufletul meu.. imi este dor de chipul lipsit de griji, imi este dor de omul care nu gresea atata de mult, imi este dor de clipele in care ma bucurau lucrurile simple, de clipele in care ma plimbam si savuram o simpla inghetata, imi este dor de momentele cand ziua parea atat de lunga incat puteam face orice, imi este dor de o vorba buna, de o imbratisare care sa o simt aproape de sufletul meu, imi este dor de libertate si intelegere, imi este dor de atat de multe lucruri incat totul pare inchis si fara cale de iesire… dar asa cum am ajuns aici mergand pe un drum imi este dor sa alerg din nou pe un drum plin de liniste si lucruri simple…. imi este dor de aroma dulce de scortisoara din sufletul meu, de clipele in care chipul imi zambea cu toata fata si desi simti ca increderea scade asemenea unei clepsidre care masoara timpul ireversibil astept toate aceste lucruri incercand ca de aceasta data sa pretuiesc mai mult orice gest simplu.. in esenta, lucrurile marunte si gesturile simple si din suflet sunt cele care aduc lumina in noi, care ne fac sa ne bucuram de orice farama de bunatate din viata noastra.. un drum inchis poate fi privit intotdeauna ca o atentionare asupra raului pe care l-am provocat dar orice batalie nu se termina atat de repede.. viata ne rezerva multe lucruri surprinzatoare si uneori chiar si acel niciodata este prea mic pentru o reusita atat de mare.. pentru fericire si implinire………

 
Un comentariu

Scris de pe 2 Noiembrie 2012 în Gandurile bucatarasului

 

Etichete:

Un răspuns la „imi este dor.. pur si simplu

  1. Adisan

    2 Noiembrie 2012 at 14:58

    …ce-ti veni sa depui „armele” si sa „plangi” ? Ce te opreste sa te simiti bine ?
    Daca te-ai sculat in stare sa scrii, inseamna ca esti liber sa faci ce vrei. Nu exista tristete si griji ci doar moduri gresite de a trai si intelege ce cautam pe „aici”.
    Bucura-te prietene ca respiri, ca vezi, ca mirosi, ca intelegi lucruri, ca esti trist, ca plangi, ca razi !

    BUCURA-TE CA TRAIESTI ASA !!! Fugi la o bere cu „dusmanii” si gateste ceva vesel.
    Putem trai in „mizerie” si manca capsune in acelasi timp…
    Lucrurile de care iti e dor sunt tot acolo, trebuie doar sa te intorci cu fata la ele 😉

     

Lasă un răspuns

 
