RSS

Placinta cu mere

16 Noi

Imagine

Sarbatoriile se apropie si mi-am dorit pur si simplu un desert simplu si care sa poate fii realizat rapid dar care sa contina scortisoara, ingredient pe care il asocieze intotdeauna cu Craciunul si cu sarbatoriile de iarna..

Pentru ca aveam in casa cateva mere m-am hotarat sa fac o delicoasa placinta cu mere.

Incepem prin a spala bine merele, le curatam de coaja si seminte si le dam prin razatoarea mare. Apoi calim merele in putin unt, adaugam zahar cat este necesar, in functie de cat de dulci sunt merele, un pliculet de zahar vanilat pentru aroma, doua lingurita de scortisoara si lasam pe foc cateva minute. Dupa ce am calit merele si le-am lasat la racit adaugam o lingura sau doua de gris pentru ca amestecul sa nu mai contina atat de mult lichid lasat de la mere.

Imagine

Luam o tava si asezam cu grija o hartie de copt. Topim aproximativ 50 de grame de unt si ungem fiecare foaie de placinta foarte bine. Dupa ce am asezat in tava jumatate din foile de placinta adaugam compozitia de mere si apoi celelalte foi de placinta unse cu unt. Introducem tava in cuptorul preincalzit la 170 de grade celsius si o lasam aproximativ 30 de minute. Dupa ce scoatem tava din cuptor asezam deasupra un stergar de bumbac si lasam cateva minute. Taiem apoi placinta si o servim.. eu am ales sa am langa placinta o cana de vin fiert.

Va urez pofta buna!!!!!!!!

Imagine

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 16 Noiembrie 2012 în Retete dulciuri

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
