RSS

Nu ne-am saturat oare?!

20 Noi

Presa… media se spune ca reprezinta a patra putere in stat, intr-o societate normala insa in Romania totul pare anormal… nu ne-am plictisit, nu am atins inca acea limita, oare chiar mai putem sa deschidem televizorul si in primele 5 minute sa nu stim cumsa il inchidem mai repede?! Oare nu vi se pare ca totul se invarte in gol , aceleasi personaje de carton care se perinda de la un post de televiziune la altul.. lor le place sa li se spuna ca fac emisiuni despre lumea mondena, ca avem tabloide showbiz dar e un imens rahat amestecat in care isi fac loc zi de zi caractere dubioase, povesti pe care nu le crede nici un copil de gradinita si insa totul continua.. mi-am pus intotdeauna intrebarea de ce?? de ce poate sa continue timp de un an telenovela despre Elodia… cum poate cineva sa priveasca timp de un an o balacareala continua despre un personaj despre care nu se poate dovedi daca este in viata sau decedat.. cum poate pe cineva sa intereseze daca oana zavoranu are sinuzita, daca pisoiul ei are migrena, daca maica sa a pus muraturile.. urmaresc cu stupoare toate presurile de ziaristi cu diploma la Facultatea Spiru Haret cu fac transmisiuni din camara zavorancei, din dulapul pamelei, din baia lu tonciu… nu s-a saturat nimeni de transmisiuni din cele mai dubioase locatii.. nu ne-am saturat de aceasta clica de personaje, nu ne-am saturat de capatos zavoranca pamela tonciu buruiana mitoseru si lista poate continua pana maine dimineata.. nu ne-am saturat si nu incepe sa ne deranjeze atata prostie.. media, televizorul ar trebuie sa ajute la dezvoltarea tinerilor ar trebui sa vedem lucruri care sa ne ajute in viata.. nu ne-am saturat de fitzele biancai, nu ne-am saturat oare de iubitii oanei roman de tot felul de petarde aruncate, de pacanelele domnulu Lis de amantele nu mai stiu cui.. nu ne-am saturat sa vedem acelasi si acelasi scenariu la fiecare emisiune.. invitam doua trei persoaneje dar 80% din timpul emisiei stam pe telefon cu alte persoanaje si ajungi sa te intrebi ce rol mai au acele persoane pe canapea.. cred ca in cel mai scurt timp emisia ar trebui sa se faca dintr-o camaruta cu un prezentator si mai multe linii deschise pentru o balacareala in direct prin telefon.. nu ne-am saturat de nunta secolului, nunta anului, nunta deceniului toate transmise live, nu ne-am saturat de lipsa de, decenta si de invadarea intimitatii in cele mai nepotrivite momente.. nu ne-am saturat de imagini de la inmormantariile unor monstri sacri pentru tara asta si care sunt batjocoriti in continuu pe la tv.. nu ne-am saturat sa fim luati la misto de fel de fel de indivizi care au o clasa mai mult decat trenul si doar pentru ca au furat sau au… si au bani li se pare ca lumea trebuie sa fie la picioarele lor.. nu ne-am saturat oare de parvenitii peste noapte fara lipsa de educatie si care incearca sa pozeze in modele pentru societate.. nu ne-am saturat oare de stiri de genul drama ioanei tufaru.. are sanii mici si doreste implant cu silicoane.. pe cine intereseaza care dintre pupezele de la televizor are pepenii mai mari sau buzele cat ventuza pentru desfundat chiuveta.. oare chiar intereseaza pe cineva toate astea?? daca da eu sunt dispus sa imi vand televizorul si sa ma apuc cu grija si liniste de citit carti scrise de oameni care la un moment dat si-au dorit ceva frumos de la tot ce ne inconjoara.. si da o sa citesc o carte printata si cartonata nu de pe ipad pentru ca nimic nu se compara cu mirosul unei foi tiparite cu cerneala.. presa a patra putere in stat?? mai degraba sistem bine pus la punct pentru indobitocirea tuturor care sunt suficienti de slabi pentru a sta asemeni unei legume in fata prostiilor pe care ei vor sa ni le vanda.. somn usor natiune.. prostia vegheaza peste tot..

 
 

Lasă un răspuns

 
