RSS

privind catre orizont

06 Dec

.. am mers pe un drum intunecat si rece si mi-am dorit o alinare.. mi-am dorit o atingere, o voce calda care sa ma opreasca din mers, care sa ma faca sa ma intorc, sa imi zambeasca si sa imi spuna ca drumul este mai usor atunci cand ai langa tine prietenii.. prietenii cu adevarat.. am continuat sa merg si imi doream ca cineva sa ma opreasca, sa aud soptind un glas care sa ma incurajeze.. am continuat sa merg si mi-am imaginat cat de usor ar fi totul daca langa tine ai avea oamenii care erau langa tine la bine, oamenii care iti umpleau casa si atunci cand iti doresti sa ii ai aproape nu ii gasesti langa tine.. ma intreb catre ce ne intrebam in aceasta continua fuga săre mai bine, spre mai mult fara a ne opri si sa ne intrebam ce conteaza cu adevarat in viata..inca refuz sa cred ca totul se rezuma la aceasta alergatura ci ca spre acest viitor ne indreptam.. merg in continuare pe alea intunecata si ma gandesc cum ar fi fost totul daca alegeam anumite lucruri, daca poate faceam anumite compromisuri in anumite momente dar uneori incapatanarea te poate duce in locuri in care nici nu visai macar.. merg, merg incet si privesc spre rasarit pentru ca orice alegere am face in viata oricand pot veni alte clipe in care trebuie sa alegi.. important e sa alegem ceea ce ne implineste ca individ… important e sa intindem o mana de fiecare data cand avem ocazia si sa raspundem cu un zambet de fiecare data cand privim incrancerea din jurul nostru.. nu avem garantia ca vom schimba lumea dar putem avea increderea ca privim lucrurile insotite de un zambet.. este bine uneori sa te opresti din alergat si sa privesti de pe margine.. vom fii surprinsi de intreaga perspectiva si poate la un moment dat, atunci cand poate conteaza cu adevarat cineva iti va intinde o mana.. ma ridic si merg mai departe si visez ca trecand de aceasta punte dincolo de ea voi privi in ochi oameni care conteaza cu adevarat…

 
 

Lasă un răspuns

 
