RSS

alergam spre nimic

26 Dec

alergam..alergam dupa atentie..alergam dupa o masina mai buna,dupa o situatie mai buna…alergam dupa o vacanta mai buna…dupa ceva mult mai bun decat avem..alergam fara limita,fara un moment in care sa spunem stop…alergam pentru ca toata lumea in jurul nostru alearga dupa ceva…prins in acest circuit ajungem sa fugim dupa lucruri care nu ne apartin..alergam si uitam ce ne dorim cu adevarat si atunci am ales sa ma opresc…cu ce difera viata mea de acum fata de cea de acum cativa ani…la ce a folosit toate aceasta fuga…experienta de viata dar un suflet secatuit si vlaguit de putere…un suflet prea gol pentru a mai privi in el…ce imi doresc??toata lumea adreseaza aceasta intrebare retorica dar nimeni nu este atent la raspuns…am alergat si acum cand am hotarat sa fac o pauza nu intereseaza pe nimeni asa ca lumea ne forteaza sa ne suim din nou pe cai si sa alergam…aleg sa alerg doar pentru liniste atat…restul nu mai are nici o valoare..mai trece o zi,o luna,un an dar in final raman acelasi om…mai trist de la an la an…mai gol cu fiecare persoana pe care am pierdut-o,mai singur cu fiecare clipa de atentie pe care mi-am dorit-o si nu a venit….continuam sa alergam si de fapt ramanem pe loc asemenea unui puzzle pe care incercam sa il terminam si in final descoperim ca lipsesc piese…in final lipseste esentialul…

 
 

Lasă un răspuns

 
