RSS

………..dragoste………..

26 Dec

..cine esti tu?? cine esti tu si de unde vii, cine te crezi tu sa poti veni si pleca dupa bunul plac? cine crezi ca esti sa poti veni sa te infrupti din tot si dupa sa poti pleca dupa bunul plac… cine esti tu sa apari din senin cand marea este linistita, cine te crezi sa faci valuri intr-un ocean linistit, de ce adierea ta intr-o zi calduroasa ridica atat de mult nisip in aer.. cine esti tu sa vii si sa dai totul peste cap? cine iti da dreptul sa iei fara sa dai nimic in schimb.. de ce te cred oare de fiecare data? de ce cred ca de data asta va fii pentru ultima oara?? de ce ai chip de inger si muscatura de sarpe, de ce dupa fiecare intalnire cu tine am nevoie de zile intregi in care sa incerc sa imi revin.. de ce ai atat de multa putere si o folosesti de fiecare data?? de ce mereu vii si pleci asemenea unui strain in noapte, de ce ai buzele ca mierea si atingerea de fulg de nea?? de ce atunci cand imi spun ca nu te mai cred exact atunci vii si lovesti cat poti tu de tare? de ce nu ma poti lasa in pace din moment ce nu poti sa imi oferi ce imi doresc?? de ce de fiecare data ajungem la acelasi final?? de ce ajung sa te indragesc atat de tare pentru ca mai apoi sa te urasc cat pot de tare? ma intreb de cate ori vei mai sosi si de cate ori vei disparea innainte de a spune ramas bun?? ma intreb daca merita de fiecare data si stiu ca in final ajung sa iti zambesc innapoi, ajung sa te imbratisez si sa ma mint ca totul o sa fie bine… cine te crezi.. tu dragoste sa bati mereu la usa mea desi nu te-am chemat.. cine esti tu de apari in cele mai neobisnuite momente, de dispari cand imi doresc mai mult sa te simt langa mine.. cine esti tu dragoste de poti sa te joci cu sufletele noastre ca la un joc de ruleta… de ce dragoste de fiecare data ma porti prin acest nesfarsit carusel al emotiilor?? de ce dragoste nu poti si tu macar odata, sa te tii de promisione, de ce dragoste oferi bilet numai pentru distante mici…. de ce dragoste iti place sa zambesti si apoi sa dispari in noapte?? ma intreb daca jocul asta al tau are finalitate, daca intr-un final vei veni si imi vei spune ca ramai.. ma vei imbratisa si atunci te voi strange atat de tare incat sa nu iti mai dau drumu, sa nu te mai las sa pleci cand vrei tu dragoste, pentru ca si eu am nevoie de tine dar nici tu nu poti sa fi un vesnic calator.. vei obosi si atunci impreuna vom glumi despre tot acest joc….vom glumi despre toate momentele in care eu te-am primit si tu ai plecat dar de fiecare data am stiut ca te vei intoarce… peste un timp vom glumi pentru ca de fiecare data, dragoste, ai gandit cu inima si nu cu mintea.. iti spun la revedere dragoste dar cat de curand iti voi spune bine ai venit.. bine ai revenit, dragoste…

 
 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
