RSS

La revedere 2012 bine ai venit 2013

02 Ian

2012, inca o pagina din povestea vietii s-a scurs.. a fost un an cu de toate, un an greu dar toate au sens si acum cand intoarcem fila albumului ne gandim la viitor, ne gandim la ce o sa urmeze si ca la orice inceput de drum ne dorim multe lucruri bune pentru ca important in viata oricat de greu ne-ar fi sa privim cu optimism totul, sa incercam sa gasim acel lucru bun intr-o noapte intunecata..

Va multumesc voua tuturor care intr-o zi de sfarsit de an, printre pregatiri si ganduri pentru noul an v-ati adus aminte ca intr-o ultima zi de an un ghemotoc s-a grabit sa vina in contact cu lumea.. 31 de ani intr-o zi de 31 si practice nici acum nu realizez ca am atins aceasta varsta.. important este cum ne simtim, cum traim viata nu varsta din buletin…

La inceput de an imi doresc sanatate ca de restul avem timp sa ne ocupam.. sanatate sa fie ca sa putem munci, sanatate sa fie ca sa putem sa facem tot ce ne-am propus, sanatate sa fie pentru a putea iubi, pentru a putea sa oferim momente frumoase oameniilor de langa noi… sanatate sa fie si astfel o sa putem sa fim langa oamenii pentru care contam, vom putea sa ne enervam dusmanii pentru ca existam si sa incercam sa facem ceva care sa ramana peste ani…imi doresc sanatate si putina caldura din partea oameniilor care imi sunt dragi.. imi doresc sa ii simt aproape desi poate sunt momente cand ne despart mii de km dar in fond distanta nu are nici un sens cand oamenii se simt importanti si pentru o persoana din toata lumea asta..

Va imbratisez cu drag si asa cum am spus intotdeauna.. lumea este prea trista ca sa nu zambesc, lumea este prea rea asa ca aleg sa fiu bun, lumea este prea seaca uneori asa ca voi iubi neconditionat si fara sa imi pese de consecinte iar la sfarsit cand vom trage linie imi place sa am ce sa adun si sa scad decat sa ma gandesc ca as fi putut sa fac mult mai multe lucruri si am ales sa stau pe margine..

 

Lasă un răspuns

 
