RSS

Copilaria cu cheia la gat vs ziua de azi

15 Ian

Se tot vorbeste despre generatia cu cheia la gat, vorbim mereu despre conflictul intre generatii si pe masura ca inaintam in timp ne dam seama ca gandim diferit, ca privim lucrurile altfel si ni se par anumite lucruri cel putin ciudate… cum la noi fiecare calatorie cu mijloacele in comun iti ofera o particica din frumusetea si pitorescul tarisoarei noastre si ieri am ajuns acasa cu o fila din aceasta poveste fara sfarsit..in autobuz 3 copii de clasa a 6, doua fete si un baiat.. ies in evidenta de la departare prin modul zgomotos in care se manifesta, prin agitatia permanenta si prin dialogul halucinant cel putin pentru mine.. prima fraza… ce ai facut in vacanta, ai fost la munte la ski, cum a  fost la scoala.. raspunsul baiatuluivine rapis.. la scoala plictisitor ca nu mai e nimic interesant iar in vacanta a fost aiurea.. una din fete incepe sa rada iar in acest timp baiatul scoate din buzunar telefonul sau, Iphone 5 alb.. una din fete intervine in discutie si isi exprima opinia personala..am vazut si eu cum e iphone 5 dar nu prea imi place.. o sa imi iau samsung galaxy model…raman blocat, atat de modul in care tehnologia a avansat cu pasi grabiti dar si cum fata emite o afirmatie fara suport.. imi iau, deduc prin absurd ca acel copil ar avea un venit personal?!.. sau mai nou banii parintilor sunt banii nostri.. autobuzul isi continua drumul, statie dupa statie.. dupa un timp baiatul incepe sa rada zgomotos si sa spuna.. eu maninc acasa cartofi prajiti, voi nu.. raspunsul vine rapid.. si mama mea imi face cartofi prajiti cu pui.. uimita colega fetei spune.. si vei manca asa ceva, asta ingrasa..el vine repede in completarea fetei.. nu vezi cat de grasa esti.. fata incearca sa se apere spunand.. am 39 de kilograme, intru la regim saptamana viitoare.. regim la 13 ani?? raman masca si incerc sa diger informatia.. baiatul isi barfeste un coleg.. x poarta 40 la picior, ati vazut ce ciudat este.. fetele facand haz ii pun rapid o porecla rautacioasa.. sa ii spunem big foot…nu mai inteleg nimic si ma apropii de statia finala.. fata o intreaba pe colega ei.. ce ti-a adus mos craciun-parintii ,  pentru ca stii ca mos craciun e doar un pretext….merg agale spre casa si ma gandesc la copilaria mea, la intrebarile si preocuparile pe care noi le aveam… merg si ma intreb oare unde vom ajunge?!

 
 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
