RSS

eu am plans, tu oare?!

08 Feb

Dau drumul la televizor si incep sa butonez.. brusc ma opresc un pic pentru ca vad un barbat plangand intr-o emisiune live.. este Mihai Mitoseru care dupa 10 ani vine sa isi planga drama traita la tv.. mut postul putin mirat de tot ce se intampla si vad un alt barbat plangand.. rapid imi zboara gandul spre fraza si barbatii plang si devin din ce in ce mai confuz.. Stefan Stan, vocea romaniei acest barbat care nu cred ca duce lipsa de admiratoare isi plange dragostea la televizor.. nu am nici un drept sa il judec, sa spun eu daca este adevarat totul sau o chestie regizata.. pur si simplu este o situatia normala din viata fiecaruia care este megaexpusa…mut canalul si vad cumo femeie, de aceasta data, plange.. este nimeni alta decat Andreea Mantea care isi plange dragostea.. incerc sa inteleg ceva penttru ca nimic pare sa nu mai aiba logica.. El plange dupa ea, el recunoaste ca o iubeste si este o femeie pe care a asteptat-o intreaga viata, ea spune acelasi lucru dar in loc sa fie unul langa celalalt fiecare sta separat si plange in fata telespectatoriilor.. desi de multe ori ne dorim sa aflam totul despre idolii nostri uitam ca in fond sunt oameni, ca au dreptul la viata lor, la slabiciunile lor, ca sunt sortiti greseli si ca o viata expusa ajunge pas cu pas sa te manince de tot ce mai este viu in tine… toata lumea plange la televizor si in timpul asta audientelor sar in sus si te intrebi oare asta vrea sa vada lumea?? da, desi pare ironic lumea vrea sa vada drame, vrea sa vada cum exista oameni carora le este greu, ne place circul si totul a devenit asemenea unui drog/unui medicament.. reprezinta o alinare sa vedem ca si altora le este greu, este un fel de asumare a intregi situatii…ne place sa vedem astfel de lucruri, ne regasim in ele si practic ne spunem ca daca si lor li se intampla atunci si noi ne putem ridica si merge mai departe.. ar trebui sa ne ridicam singuri, sa intelegem ca viata fiecaruia este diferita desi traim situatii similare.. ar trebui sa intelegem ca fiecare din noi am plans la un anumit moment, tuturor ne-a fost greu dar asta este drumul vietii.. insa o sa fie bine pentru noi toti si in final nu o sa mai conteze daca Stefan se impaca cu Andreea, nu o sa conteze daca Mihai o sa isi gaseasca linistea pentru ca in fond asta tine strict de ei ca indivizi.. noi ne traim dincolo de toate aceste lucruri viata cu bune si cu rele… trebuie sa alegem sa ne traim si sa ne bucuram de viata noastra, sa alegem sa traim totul prin ochii nostri nu prin sticla unui televizor.. ei au plans, eu am plans, tu oare ai plans vreodata??

 
Un comentariu

Scris de pe 8 Februarie 2013 în Gandurile bucatarasului

 

Un răspuns la „eu am plans, tu oare?!

  1. eu

    8 Februarie 2013 at 14:31

    Da si eu am plans

     

Lasă un răspuns

 
