RSS

14 februarie, o zi si atat

15 Feb

.. cand ai batut la usa mea nu ai intrebat daca e luni sau joi, nu te-a interesat daca e frig sau soare, cand ai aparut in viata mea nu a contat daca totul merge bine sau dimpotriva, nu a contat daca eram pregatit sau nu, totul s-a intamplat brusc si fara ca nimeni sa premediteze ceva.. cand ai aparut in viata mea nu am stiut de la bun inceput la ce sa ma astept sau daca o sa dureze pentru totdeauna, nu am stiut daca primii pasi vor fi dificili sau totul o sa mearga de la sine.. cand ai aparut nu stiam ce anume imi doresc, nu credeam in multe lucruri si cu siguranta nu stiam daca ziua de 3 sau 23 sau oricare alta zi din calendar are o insemnatate anume.. si da ai aparut asa cum apari mereu, ai aparut si din prima clipa am decis sa te pastrez doar pentru mine, am incercat sa am grija de tine, am incercat sa fac in asa incat sa fie bine.. da mai si gresim in viata si te-am pierdut… te-am pierdut si m-am simtit lipsit de toata energia, simteam cum ma doare fiecare particica din corp dar zilele au trecut si totul incepea sa se vindece… ajunsesem sa inteleg acest sentiment, sa ma obisnuiesc cu el si stiam ca vei reveni in viata mea…nu puteam sa stiu cu exactitate pentru ca mi-ai demonstrat de atatea ori ca punctualitea nu este atuul tau forte dar stiam cu siguranta ca vei reveni odata.. si te-am asteptat, am privit in jurul meu la persoane pe care le vizitasei inainte si am asteptat.. am stiut ca este imposibil sa uiti adresa mea, sa uiti ca indiferent de greseli sau nu, de reusite sau nu, de multele vorbe spuse sau nu vei reveni.. iti place sa ma porti in bratele tale, iti place sa ma seduci si nu am avut o clipa in care sa cred ca ai plecat definitiv…si cu toate astea ma intreb de ce ar trebui sa vina o zi anume in care sa te imbratisez, in care sa te sarbatoresc.. de ce sa nu ne putem bucura de acest sentiment in fiecare zi, de ce sa nu iti arat cat de mult insemni pentru mine in diminetile racoroase, in apusurile calduroase.. nu, nu te voi imbratisa altfel intr-o banala zi de 14 pentru ca stiu ca nimic nu a fost programat. nu am stiut cand apari la usa mea asa ca lasa-ma sa te surprind, lasa-ma sa aleg eu cand este 14 pentru mine nu cand privesc spre calendar.. nu am nevoie de o intreaga campanie publicitara, de atata rosu in jurul meu, de atatea dulciuri ca fac diabet instant numai privind, ca sa iti spun ca te iubesc.. te iubesc si pe 1 si pe 13 si pe 23, te iubeam si ieri, te iubesc azi si cu siguranta te voi iubi si maine indiferent daca se nimereste a fii 14 sau 24 pentru ca totul este atat de imprevizibil incat face ca totul sa fie frumos.. iarta-ma ca nu am trimis buchete virtuale, ca nu am avut o cina romantica, ca nu am avut petale de trandafir pe pat dar sa stii ca nu trebuie sa mai astept un an pentru a ne bucura de toate astea.. o putem face oricand pentru ca amandoi stim la fel de bine ca poti veni maine, peste o saptamana sau o luna.. nimeni nu poate stii cu adevarat… sau ai venit deja:)?!

 
 

Lasă un răspuns

 
