RSS

Un an…

05 Iul

Un an, asa de repede trece vremea, un an a implinit blogul meu de bucatarie, un an in care am incercat sa public retete care imi sunt dragi mie, un an in care am gatit multe chestii care nu credeam ca voi interactiona vreodata cu ele, un an in care modul in care priveam gastronomia s-a schimbat complet, un an in care am si alergat dupa vizualizari si rating dar pana la urma este o particica din mine, un blog care imi este tare drag si in care am investit mai mult decat pasiune, un an in care am incercat sa arat cat de usoara este bucataria, cat de usor este in fond fiecare lucru care este facuta cu drag si pasiune, un an in care nu am realizat tot ce mi-am propus dar care m-a facut sa inteleg ca calea lucrurilor este infinita si noua in fiecare zi.. nu te poti plictisi de ceea ce iubesti, nu poti sa stergi totul cu buretele intr-un acces de furie si in final i love cooking.. asta e tot ce conteaza..
 

Lasă un răspuns

 
